INSCHRIJVEN

Indien je je inschrijft, verklaar je je automatisch akkoord met .

Reglement

  • De minimumleeftijd om deel te nemen aan de 10 km of meer is 16 jaar (geboren in 2004 of ervoor). Om deel te nemen aan de 3 km is de minimumleeftijd 6 jaar (geboren in 2014 of ervoor). Omwille van veiligheidsredenen kunnen de deelnemers van de verschillende afstanden NIET samen starten.
  • Je kan deelnemen als individu of in teamverband. Een team bestaat uit minstens 10 personen.
  • De deelnemers krijgen een polsbandje met hun startnummer. Enkel met dit polsbandje krijgen ze toegang tot de startboxen.
  • De tijdsopname gebeurt d.m.v. een elektronische chip. Deze zit verwerkt in de enkelband die je ROND JE ENKEL moet vastmaken aan de BUITENKANT VAN JE SOK. Deze chip moet nadien niet worden gerecupereerd.
  • Alle deelnemers dienen de veiligheidsinstructies van de organisatie te volgen.
  • Deelname gebeurt op eigen verantwoordelijkheid.
  • Geef op je inschrijvingsformulier een geldig e-mailadres in, want enkel via dat adres ontvang je een week voor het evenement een bericht met de bevestiging van je startnummer. Je hebt je startnummer nodig om je deelnamepakket te kunnen afhalen.
  • Als je ter plaatse je inschrijving wenst door te geven aan een ander persoon betaal je € 5 administratiekosten.
  • De organisatie is niet verantwoordelijk voor verlies en/of diefstal van persoonlijke voorwerpen.
  • Fietsen en gemotoriseerde voertuigen, niet eigen aan de organisatie, zijn verboden op het parcours tijdens de wedstrijd.

Online voorinschrijvingen
(t.e.m. zaterdag 11 september of tot de deelnemerslimiet is bereikt.)

AA Drink Battle of Thor 12 km inclusief T-shirt
Tarieven Zonder timing Met timing
AA Drink Battle of Thor 12 km € 49 € 54
AA Drink Battle of Thor 7 km inclusief T-shirt
Tarieven Zonder timing Met timing
AA Drink Battle of Thor 7 km € 38 € 43
AA Drink Battle of Thor Family Run 3 km inclusief T-shirt
Tarieven
AA Drink Battle of Thor Family Run 3km € 25

Opgelet: iedere deelnemer (ook begeleider) moet ingeschreven zijn. De deelnemers aan de Family Run 3 km starten tussen 9u30 en 10u00.

Voor de organisatie van AA Drink Battle of Thor werken we nauw samen met Agentschap Natuur en Bos. € 1 van het inschrijvingsgeld gaat naar het ANB om verder te werken aan het behoud, de bescherming en de ontwikkeling van de natuur.


In welke wave zal ik starten?

Om het jullie zo aangenaam mogelijk te maken, starten jullie in waves ingedeeld op basis van startnummer. Bij je inschrijving kies je voor een tijdsblok. Wij verdelen de waves. Ongeveer 1 week op voorhand ken je je exact startuur en startnummer.

De eerste startboxen worden gereserveerd voor de lopers die kiezen voor de AA Drink Battle of Thor mét timing. Kies je voor een deelname MET timing en je vriend(in) ZONDER timing? Dan start je NIET in dezelfde wave. Ook als je kiest voor een groepsinschrijving start je niet allemaal in dezelfde wave als een deel van de lopers inschrijft mét en een deel zonder timing.

Schrijf je je na 30 augustus in, dan krijg je pas ter plaatse je startnummer en startwave toegekend.

Groepsinschrijving
(t.e.m. maandag 30 augustus of tot de deelnemerslimiet is bereikt.)

Wil je samen met je vrienden, organisatie of bedrijf deelnemen? Schrijf je dan in als een groep!

  • Voor een groepsinschrijving met gezamenlijke afhaling moet je met minstens 10 personen zijn. Ben je met minder dan 10, dan kan je je nog steeds als groep inschrijven maar moet elk groepslid zijn of haar deelnamepakket individueel afhalen.
  • Op het inschrijvingsformulier moet je eerst een groep aanmaken. Je ontvangt vervolgens een e-mail met de groepsnaam en je groepscode. (Met deze code en het door jou gekozen paswoord kan je de groep beheren.) Vervolgens kan je deelnemers toevoegen, verwijderen enz. Enkel jij als groepsverantwoordelijke kan deelnemers valideren. Je kan zoveel deelnemers aan je groep toevoegen als je wil.
  • Inschrijvingen kunnen als één pakket (alles samen) of individueel worden opgehaald. Geef dit duidelijk aan op het inschrijvingsformulier. Als je kiest om alles samen af te halen, kan dit enkel door jou als groepsverantwoordelijke gebeuren. Bij individuele afhaling krijgen alle deelnemers een aparte bevestigingsmail met alle info om hun nummer af te halen.
  • Als je groep klaar is, moet jij als groepsverantwoordelijke de volledige groep betalen. De inschrijvingen zijn pas bevestigd als de groep doorgestuurd én betaald is. Vanaf het ogenblik dat je groep is afgesloten, kunnen er geen wijzigingen meer aan je groep gebeuren. Wijzigingen aan je groep kunnen dan enkel nog ter plaatse aan de inschrijvingsstand gebeuren. Hiervoor wordt een administratiekost van € 5 per wijziging aangerekend.
  • Heb jij je groepsinschrijving nog niet doorgestuurd en betaald op het ogenblik dat het maximum deelnemers is bereikt, dan krijg je een mail met de vraag jouw groep binnen de vijf dagen te betalen om jullie inschrijvingen alsnog te bevestigen. Opgelet! Zodra het maximum bereikt is, zal je niemand meer kunnen toevoegen of wijzigen. Enkel nog betalen. Je krijgt ook enkel pas een herinneringsmail als er minstens één persoon in je groep staat ingeschreven.
  • Deelnemers die via een groep inschrijven, zullen automatisch in dezelfde wave starten.
  • KLIK HIER OM NAAR DE INSCHRIJVINGSMODULE TE GAAN

Verenigingen uit Genk & As

Erkende verenigingen uit Genk en As krijgen per deelnemer € 5 korting. Om van deze korting gebruikt te maken dienen zij in te schrijven via een apart inschrijvingsformulier. Dit inschrijvingsformulier kan HIER opgevraagd worden.

Daginschrijvingen

Omwille van extra maatregelen i.v.m. COVID-19 is het NIET mogelijk ter plaatse nog in te schrijven. De online inschrijvingen sluiten 1 dag op voorhand af tenzij eerder volzet.

Afhalen deelnamepakket

Inschrijven tot en met 30 augustus? Je ontvangt ongeveer 1 week voor het event een e-mail met je startnummer en je startwave. Met deze e-mail kan je op 12 september je deelnamepakket afhalen.

Inschrijven na 30 augustus? Je ontvangt je e-ticket waarmee je op 12 september je deelnamepakket kan afhalen. Ook je startnummer en je startwave worden ter plaatse toegekend. Je kent op voorhand wel al het tijdsblok waarin je kan starten.

Wisselen van naam

Iemand anders kan je startnummer overnemen. Dit kan de dag zelf aan de stand "wissels" door een formulier in te dienen en € 5 (administratiekost) te betalen. Deze wissel is nodig om als deelnemer verzekerd te zijn.