Elodie boegbeeld van binnenvaart-campagne
Elodie wordt het boegbeeld van de nieuwe publiekscampagne die Promotie Binnenvaart Vlaanderen lanceert.
De nieuwe publiekscampagne die Promotie Binnenvaart Vlaanderen lanceert, is opgebouwd rond Elodie als boegbeeld. In reclame en op affiches wordt de foto van Elodie een ondersteuning voor een bredere boodschap.

De campagne speelt in op de symboliek van de estafetteloopster. Zoals de binnenvaart kan gezien worden als een estafette in de multimodale ketting. Vertrekken, aankomen en doorgeven gebeurt opeenvolgend, en elke fase moet naadloos aansluiten op de voorgaande. Zoals de estafetteloopster komt een binnenvaartschip nooit te vroeg en nooit te laat. De binnenvaart werkt just in time.

De binnenvaart is een onmisbare schakel in de logistieke ketting, waar alles perfect op elkaar is afgestemd. Ook in logistiek en transport telt het resultaat aan de aankomst. Net zoals bij de estafetteloopster de prijs voor de individuele inspanningen wordt toegekend op de finish.
Reacties op dit artikel