Heugelijk nieuws zondagavond op het Slotgala van de DVV Verzekeringen Trofee in Kasterlee. DVV Verzekeringen blijft ook in het seizoen 2019-2020 title partner van het regelmatigheidscriterium.

Michel Lutgens, Chief Distribution Officer en lid van het directiecomité van DVV Verzekeringen, blikte met een tevreden gevoel terug op het voorbije seizoen. "Onze balans is positief en ook de kijkcijfers lagen heel hoog. Dat stamt ons tevreden. We stellen vast dat deze sport immens populair blijft en dat het voor ons bedrijf een belangrijke hefboom is voor onze naambekendheid. Naast de kijcijfers was er ook een succesvolle social mediacampagne waarmee we veel jonge crossliefhebbers konden bereiken."

De toegankelijkheid van de sport is voor Lutgens een belangrijke reden om het huwelijk te verlengen. "De veldritsport is een heel laagdrempelige sport, je komt er geen renners tegen met een groot ego. Dat is een imago waar wij ons ook mee willen associëren, wij willen als bedrijf heel toegankelijk zijn voor onze cliënten."

Het hoogtepunt voor Lutgens was de eerste manche van de DVV Verzekeringen Trofee in Brussel. "We hadden nooit voor mogelijk geacht dat er daar zoveel aandacht voor zou zijn, maar het is uitgedraaid op een groot succes. Dat wordt bevestigd door de kijkcijfers." Zowel bij de vrouwen als bij de heren was de DVV Trofee in Brussel de meest bekeken wedstrijd op tv. Bij de heren zaten er meer dan 700.000 mensen voor de buis.