Sta je op zaterdag 1 april aan de start van de Fisherman's Friend StrongmanRun met je vrienden? Goed zo, want je zal hun hulp bij de volgende hindernissen kunnen gebruiken.

RAMP ATTEMPT

De eerste hindernis (én een klassieker) die je in Terhills moet overwinnen : de Ramp Attempt! Een 4m hoge skateramp die je zeker omhoog kan lopen met een aanloop die lang genoeg is. Geloof er in en grijp niet te snel naar de lat! Voor velen is het niet de gemakkelijkste hindernis, maar met de juiste mindset en veel helpende handen zal ook dit jaar iedereen de Ramp Attempt overwinnen! En wat je tijd betreft, die begint pas te lopen nadat je deze hindernis hebt overwonnen. 

BIG BUDDY

Deze hindernis is gloednieuw in de KBC Spartacus Series! Om de top van de eerste terril te bereiken, zal je eerst een 'buddy' moeten dragen gedurende 25 m, waarna hij of zij hetzelfde zal doen met jou. Hoe zwaar deze hindernis voor je is, hangt dus eigenlijk van je 'buddy' af!